Lek za sinuse i zapušen nos

Probleme sa sinusima i zapušenim nosom ima sve više ljudi. Pretpostavlja se da je jedan od razloga veće zagadjenje vazduha. Slab imunitet zbog loših  navika u ishrani i nedovoljna fizička aktivnost, takodjer imaju svoju ulogu. Čovek je ipak živo biće, koje treba dosta vremena da provodi napolju, u prirodi na čistom vazduhu, a ne stalno da bude u zagušljivom zatvorenom prostoru.
Ako imate česte upale sinusa i zapušen nos, za početak ne bi bilo loše da uradite laboratorijske analize. Uradite bris grla i nosa, da bi otklonili sumnju da imate neke bakterije ili gljivice koje treba lečiti.
Najgore što možete da uradite je da uzimate antibiotike ili kapi za nos na svoju ruku. Neki ljudi preteruju sa korišćenjem kapi za nos, jer umisle da bez njih ne mogu da dišu. To je jako loše, jer se truju i postaju zavisni. Od kapi za nos preporučujem morsku vodu. Morska voda je jedan od prirodnih lekova za sinuse i zapušen nos.
Još jedan od prirodnih lekova za sinuse i zapušen nos je ren.
Ako vam je zapušen nos probajte sledeće:
Na pijaci kupite koren rena. Očistite ga i odsecite mali komadić. Stavite u usta i zvaćite koliko možete. Svakako nećete moći dugo zato što je jako ljut. Kad ne možete više da žvaćete ispljunite. Nos će vam se otpušiti gotovo momentalno i prodisaćete, a na ovaj način ste i dezinfikovali usnu duplju od bakterija, virusa i gljivica.
Ren treba inače koristiti u ishrani i sigurno ćete imati manje problema sa upalom sinusa. Postoje razni kulinarski specijaliteti uz koje ren ide kao prilog.
Od prirodnih lekova za sinuse, ne treba zaboraviti inhaliranje. Neki ljudi tvrde da su izlečili sinuse tako što su inhalirali paru iz vode sa kuvanim crnim lukom. Drugi pak koriste čaj od kamilice ili mente za inhalaciju.

Овај унос је објављен под Lekovite biljke, Prirodni lek, Zdravlje и означен са , , , , . Забележите сталну везу.

15 реаговања на Lek za sinuse i zapušen nos

  1. Polemida каже:

    Fin tekst. Hvala, pomogli ste.

  2. Ivana Miltenović каже:

    pravim prirodni melem za sinuse ako je neko zainteresovan

  3. Ivica каже:

    Na bazi cega…mislim okvirno.. inhalira se ili se pije, maze…? I koja je cena opet okvirno:)

  4. alex каже:

    ima jedan profesor u kraljevu koji uspesno leci sinuse.bukvalno vam sve izbaci iz vas za pola sata i tu je sinusima kraj.pricam iz licnog iskustva,cuo sam za tog profesora SLAVKOVICA,i posto vise nisam znao sta cu otisao sam do njega kuci i covek me primio,i stavio mi nesto u obe nozdrve i posle par minuta sav gnoj je krenuo da izlazi i na nos i kroz grlo,i bilo je jako neprijatnog mirisa,kad je prestalo da ide stavio mi je neke trave u nos i drzao mi je nekih 15 minuta to u nosu i posle toga ja sam kao ponovo rodjen.sinusa vise nema,glava me vise ne boli.covek ne naplacuje nista,ako mu vi sami date jedino.

  5. Radule Čović каже:

    Mogu da vam kažem da sam dva puta imao problema sa sinusima i to oba puta sam ih zaradio na moru. Kad se oće onda se baš oće. Nijesam se kupao doduše ali sam boravio duže vrijeme u primorskim mjestima ali baš sam se iznervirao i evo ovih dana kuburim sa tim. Teže mi od svega padne birokratija čekanja u redovima kod ljekara i šetanje od jednog do drugog. Ma definitivno je alternativna medicina nekada puno bolja, jest da je malo skuplja ali na kraju zdravlje je najbitnije i drgocjeno vrijeme kao nepovratni resurs

  6. Dado каже:

    Ja sam imao problema sa sinusima (to su bile strasne glavobolje),mozda jos nekom pomogne.U lonac stavite 3-4 lit.vode i pustite da prokuva,dodajte 10-15 kapi Kanfor kapi i to je to.Stavite glavu iznad lonca i pokrijte je peskirom da se napari tako budite koliko dugo god mozete (nimalo nije prijatno),1 dnevno naparite glavu,meni licno je 4 dan krenulo sve napolje,Narode to je cupilo kao da si odvrnuo slavilu.

Оставите одговор

