Vežbe za ravan stomak

Sa starenjem metabolizam usporava i kad na to dodamo još brzu hranu i nedovoljnu pokretljivost rezultat je rast našeg stomaka. Veliki stomak, em što izgleda ružno, em što nije zdrav. Nešto se mora preduzeti. Možda morate da sedite veći deo dana, zbog prirode vašeg posla i to je ok. Ali da li morate da sedite i čak ležite kada dodjete kući? Da li baš morate da spavate po danu? Neki kažu treba promeniti ishranu, ne večerati kasno, ne piti pivo, gazirane i sokove sa šećerom, a piti što više vode. Jeste i to je tačno, ali nije dovoljno. Neki kažu ima dijeta za skidanje stomaka. Ali zašto bi se mučili i izgladnjivali kad postoji i drugo rešenje. Osvrnite se i pogledajte ljude oko sebe, ljude koji se bave sportom, makar i rekreativno, oni naravno nemaju veliki stomak. Dakle ključ je u tome da vežbamo i da se pre svega više krećemo. Ne trošite pare na kojekakve sprave i skalamerije za skidanje stomaka, nego se posvetite vežbanju. Koje su najjednostavnije vežbe koje možemo primeniti za skidanje stomaka? Ovde ne govorimo o mišićima, takozvanim pločicama na stomaku nego o običnom ravnom stomaku. Imati ravan stomak nisu samo pusti snovi, nego se to može ostvariti.

1. Trbušnjaci
Možete ih raditi i kod kuće. Najbolje u nekoliko serija više puta u toku dana. Veoma je važno da ih pravilno radite, jer kad podižete glavu i trup opterećujete donji deo kičme. Neophodno je da imate potporu i da su vam noge fiksirane ili čak da vam neko sedi na nogama dok vi izvodite vežbe. Za pravilno izvodjenje trbušnjaka neophodno je, da se kičma podupre celom dužinom i da se vrat drži pravo.

2. Šetnja
Svaki, ali svaki dan prošetajte bar 30 minuta. Naučno je dokazano da hodanje ima pozitivan efekat na skidanje stomaka, ali je šetnja korisna uopšte za vaše zdravlje. Brza šetnja je najbolja. Nadjite vreme za šetnju. Najlepše je šetati u prirodi, na čistom vazduhu, ako za to nema vremena svaki dan, snadjite se. Ako idete na posao ili na fakultet, ne idite autom ili gradskim prevozom, nego peške. Možda ćete na taj način uštedeti koji dinar, ali će to biti korisno i za vaše zdravlje.

3. Vožnja bicikla
Sjajna stvar za skidanje sala sa stomaka i bokova, a naročito za mišiće nogu, jeste vožnja bicikla. Vozite bicikl kad god to vremenski uslovi dozvoljavaju.

Овај унос је објављен под Mršavljenje, Zdravlje и означен са , , , , , . Забележите сталну везу.

Једно реаговање на Vežbe za ravan stomak

  1. noviinternet каже:

    Otkad stanujem bliže fakulteta idem peške svaki dan i tako imam pređenih već skoro 500 kilometara! Baš mi prija da se i pohvalim time, a stvarno je mnogo dobro za kondiciju. Doduše, još nemam ekstra figuru, ali to valjda na hiljaditom kilometru čeka🙂

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s